2-01 - Supporto limitato software terzo - Limited third part software support

🗣️ 🪩 ITALIANO
A volte, tramite questo portale e tramite community esterne, viene offerto aiuto gratuito e limitato su software open source o non, sviluppato da terzi.
E' possibile richiedere aiuto tramite la live chat oppure tramite ticket.

Per ricevere aiuto visita https://www.peopleinside.it/contatti/

Supporto remoto

A seconda dei casi potrebbe esserti proposto il supporto remoto.
L'utente richiedente accetta di declinarci da ogni responsabilità e di aver effettuato un backup prima di ogni sessione e modifica.

Ricordati di accettare il supporto remoto solo da persone o da organizzazioni fidate!

🗣️ 🪩 ENGLISH
Limited free help is sometimes offered through this portal and through external communities on open source or not open source software developed by third parties.
It is possible to request help through live chat or through tickets.

To get help, visit https://www.peopleinside.it/contatti/

Remote Support

Remote support may be offered to you on a case-by-case basis.
The requesting user agrees to disclaim all liability and to have backed up before each session and modification.

Remember to accept remote support only from trusted people or organizations!