Recentemente abbiamo introdotto nuove misure di sicurezza ("e di attenzione") nelle email in uscita dai nostri siti web. Le nostre email contengono due headers importanti: X-Report-Abuse: e List-Unsubscribe.
Per ogni richiesta di assistenza è sempre possibile aprire un ticket. Alcuni client email potrebbero visualizzare direttamente il relativo bottone Unsubscribe oppure Annulla iscrizione che provvederà a comunicarci la ricezione di email indesiderate permettendoci di offrirvi assistenza.
In caso di difficoltà o di volontà a non ricevere email da parte nostra ci trovi in chat o tramite ticket.
We recently introduced new security measures in outbound emails from our websites. Our emails contain two important headers: X-Report-Abuse: and List-Unsubscribe.
When you need assistance you can always open a ticket. Some email clients can show the Unsubscribe button who will notify us of the receipt of unwanted emails allowing us to offer you assistance.
In case of difficulty or desire to not receive emails from us, you can find us in chat or via ticket.
If you still can't find an answer to what you're looking for, or you have a specific question, open a new ticket and we'd be happy to help!
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